Högskolepedagogik

Biblioteket

Behöver du hjälp är du välkommen att ställa en fråga till oss via mail eller chatt, eller titta förbi bibliotekets informationsdisk.

Biblioteket erbjuder även möjlighet att boka sökhjälp. Tillsammans med en bibliotekarie får du hjälp med att hitta lämpliga sökord, välja bland och söka i databaser.

Vill du boka in ett undervisningstillfälle för dina studenter? Skicka då en förfrågan via vårt bokningsformulär så kontaktar vi dig.

Sökguiden är skapad av bibliotekarier på Malmö universitetsbibliotek. Hör gärna av dig till oss om du upptäcker något som behöver korrigeras eller något som du tycker att vi ska lägga till!

AKL

För möjligheter till högskolepedagogisk kompetensutveckling kan du vända dig till universitetsövergripande Centrum för akademisk lärarskap (AKL).